Chat on WhatsApp
Meniu principal
Your Cart

Politica de retur și anulare

Prevederile O.U.G. 34/2014 cu privire la drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu profesioniștii permit acceptarea returnării produselor. Magazinul nostru respecta prevederile ordonantei mai sus mentionate, produsele putind fi returnate, in conditiile prevazute in prezentul act:

Termenul de retur:

1. Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, într-un termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora direct de catre cosumator sau de o parte terta desemnata de catre acesta si care preia coletul. In cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda bunuri multiple care vor fi livrate separat, termenul de 14 zile va curge de la data la care comnsumatorul ( sau o terta persoana desemnata de acesta si care preia coletul) primeste ultimul bun. 

2. Înainte de expirarea perioadei de retragere, respectiv a termenului de 14 zile,  consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.

3. Pentru a returna produsele, trebuie să completați formularul de retur disponibil. După completarea formularului de retur, veți fi contactat pentru a confirma cererea și veți primi informații cu privire la procesul de retur prin e-mail. În cazul în care nu veți răspunde în termen de 24 de ore, veți fi contactat telefonic pentru a finaliza procesul de retur. Rambursarea sumei achitate pentru produs/e se va face prin transfer bancar și va fi procesată în termen de 15 zile calendaristice de la primirea produselor returnate.


Condiții acceptare retur:

4. Pentru a putea efectua returul, este necesar ca produsele să fie returnate în aceeași stare în care le-ați primit, în ambalajul original, pentru a asigura protecția și integritatea produselor. Este important ca etichetele inițiale să fie intacte, să se restituie certificatul de garanție/conformitate în original (dacă a fost emis), precum și toate documentele însoțitoare, asemenea se procedeaza cu accesoriile/cadourile cu care au fost livrate. În funcție de natura produselor (cum ar fi folii, carcase sau hardware, produse care se deteriorează ușor dacă nu sunt manipulate corespunzător), este necesar să acordați importanța cuvenită expedierii produselor, astfel încât acestea să ajungă în stare optimă la noi. Pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului, cutiile originale ale accesoriilor trebuie să fie ambalate în carton sau folie de bule pentru a rezista șocurilor de curierat.

5. Produsele care prezintă semne de uzură, utilizare excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, pete sau care au avut parte de intervenții neautorizate vor fi supuse verificării. De asemenea, produsele care au fost montate anterior, prezintă cute sau îndoituri (în cazul foliilor și a skinurilor) sau care au accesorii lipsă, nu sunt acceptate. În cazul în care produsele nu respectă condițiile mai sus menționate, returul nu va fi acceptat sau se va returna parțial contravaloarea. Din suma restituită poate fi reținut un procentaj cuprins între 10-40%, suma necesară aducerii la starea inițială a produsului returnat. În cazul în care produsul nu mai poate fi adus la starea inițială, ne rezervăm dreptul să refuzăm cererea de retur. 

6. Pentru a returna mai multe produse identice, asigurați-vă că ați desigilat doar unul dintre acestea. Celelalte produse pot fi returnate doar în cazul în care au sigiliul intact.


Condiții speciale de retur:

7. Dacă aveți nevoie să returnați produsul din cauza unei greșeli (model greșit, culoare greșită, dimensiune greșită, etc.), vă rugăm să luați în considerare faptul că se poate efectua schimb pentru acesta, atâta timp cât produsul livrat inițial este intact și condiția sa este primă.

 8. In cazul in care coletul livrat de transportator prezinta urme de distrugere, deschidere sau orice alte urme de alterare, clientul are obligatia solicitarii incheierii unui proces-verbal cu curierul prin care  sa se constate starea coletului alterat. Existenta acestui proces verbal in situatia unui colet alterat  este absolut necesara pentru ca dv. sa puteti beneficia de retur, in cazul in care produsul prezinta la randul sau urme de distrugere, zgarieturi sau alte semne de degrdarea cauzate de un transport defectuos.

9. În situația în care motivul de retur nu se încadrează în cele menționate anterior, vă rugăm să ne contactați pentru a găsi o soluție personalizată. Modalitățile prin care ne puteți contacta sunt specificate la finalul Politicii de Retur. De asemenea, vă asigurăm că suntem deschiși și disponibili să găsim cele mai bune soluții pentru situațiile impuse.

10. În cazul în care produsul comandat prezintă defecte de fabricație sau erori care nu au fost influențate de client, vânzătorul are obligația de a propune o soluționare, iar clientul poate decide dacă acceptă soluția propusă sau optează pentru returnarea produsului.

11. Foliile si skinurile personalizate sau făcute la comandă, nu sunt acceptate pentru retur. În cazul în care acestea nu corespund cerințelor inițiale, se poate solicita efectuarea de modificări și trimiterea unei noi comenzi.


Procesul de returnare:

12. Clientul are posibilitatea de a alege o companie de curierat pentru a returna produsele, cu excepția Poștei Române. Costul transportului, în cazul returului, este suportat de către client. În cazul în care clientul dorește ca SILKASE să emită numărul de expediere, va fi reținută o sumă de 15 RON din suma rambursabilă pentru a acoperi costul transportului.


13. Dacă returul ajunge la destinație cu costuri suplimentare, acesta va fi refuzat.

14. În situația în care returul se datorează unui produs defect  SILKASE va suporta integral taxa de transport pentru returnare/colet la schimb.

15.  În cazul in care plata pentru un produs pentru care se solicita returul a fost efectuata total/partial cu un voucher/cupon, se va restitui clientului doar suma de bani achitata efectiv, nu si contravaloarea voucherului ( care nu va putea fi valorificat in bani), urmand ca un nou voucher de aceeasi valoare cu cel folosit la plata,  sa ii fie emis. Clientul poate opta insa si pentru varianta  emiterii unui vouher pentru intreaga valoare a produsului returnat. 


Anularea comenzii:

În cazul în care doriți să anulați o comandă, vă rugăm să ne sunați cât mai curând posibil sau să ne anunțați prin e-mail. Anularea comenzii poate avea loc doar in situatia in care produsul nu a fost inca expediat. Anularea comenzii nu implică niciun comision sau penalizare. În cazul în care plata a fost efectuată cu cardul, suma aferentă comenzii va fi rambursată în baza contului IBAN în cel mult 48 de ore.


Date expediere retur:

DESTINATAR: SC SALISERAW SRL/ DPT RETUR

ADRESA: Str. PARAULUI nr. 24, Brasov, jud. Brasov, 500260

TELEFON: 0760 566 715

Contact: silkaseromania@gmail.com