Informații livrare si plata
1. Metode plata
Plata comenzii se poate efectua: ramburs, on-line cu cardul sau prin ordin de plată.
În cazul în care se optează pentru ordin de plată, vă rugăm să luați contactul cu un agent prin e-mail, la comenzi@silkase.ro.
2. Livrare
Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului/adresa specificată de acesta. Transportul standard se poate asigura prin firmele de curierat: Cargus sau Sameday, clientul putand opta pentru una din cele doua.
La comenzile care depasesc suma de 1000 lei, cu conditia efectuarii platii prin virament sau OP, clientul are dreptul de a solicita una din urmatoarele firme de curierat: Sameday, Cargus, FanCurier.
Taxa de transport este de 15.00 RON.
La plata ramburs, pentru comenzi de minim 100 RON, livrarea este gratuita.
La plata cu cardul, pentru comenzi de minim 40 RON, livrarea este gratuita.
Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 24 - 48 de ore de la confirmarea comenzii, prin email, in functie de firma de curierat selectata. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră. Termenul de expediere al produselor pentru comenzile plasate in weekend sau in zilele libere de sarbatoare legala va incepe sa curga din prima zi lucratoare de dupa plasarea comenzii.
Livrarea comenzilor in perioada de sarabatori ( de ex., dara fara a ne limita la Carciun, Paste) sau de black friday, poate varia intre 3-10 zile lucratoare.
Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului.
Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare. Astfel, este imperios necesar, ca in cazul in care coletul livrat de transportator prezinta urme de distrugere, deschidere sau orice alte urme de alterare, sa solicitati curierului incheierea unui proces-verbal prin care sa se constate starea coletului alterat. Existenta acestui proces verbal este absolut necesara pentru ca dv. sa puteti beneficia de retur, in cazul in care produsul prezinta la randul sau urme de distrugere, zgarieturi sau alte semne de degrdarea cauzate de un transport defectuos. (a se vedea in acest sens Politca de retur).
Clientul are obligatia de a ridica fiecare produs comandat.
Societatea isi rezerva dreptul de a bloca un client care in mod repetat nu ridica produsele comandate si de a-i refuza accesul la site si/sau comenzi.
Suplimentar fata de livrarea produselor prin firmele de curierat, exista optiunea cumpararii on-line si ridicarii produselor din magazinul nostru situat in Brasov, str. Paraului nr. 24, bl. E17, sc. B, parter, optiunea aceasta fiind valabila exclusiv pentru Brasov. In aceasta situatie, clientul are obligatia ridicarii produselor din magazinul nostru situat la adresa indicata mai sus, in termen de maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii din partea noastra. In cazul in care nu se conformeaza acestui termen si nu ridica produsele, dar nici nu comunica o alta zi in care se poate prezenta pentru a le ridica, comanda se va anula automat, iar pretul achitat va fi restituit.
Clientul isi asuma raspunderea in mod exclusiv pentru corectitudinea furnizarii datelor de facturarea si/sau livrare, asigurandu-se inclusiv de faptul ca acestea sunt integral scrise si toate capurile completate, societatea SALISERAW SRL fiind exonerata de orice fel de raspundere in acest sens.